.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شعبات ویژه تعزیرات در مازندران ایجاد می شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : شعبات ویژه تعزیرات حکومتی در مازندران ایجاد می شود .

مهدی عباسی با اشاره به ضرورت بررسی فوری پرونده تخلفات در ایام نوروز گفت : برای تحقق این مسئله شعبات ویژه در تمام شهرستان های استان ایجادمی شود . مهدی عباسی اظهار داشت : در ساری دو شعبه و سایر شهرستا نها ی استان نیز یک شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده های تخلف بازار ایجاد می شود و این شعبات هر روز در ایام نوروز فعال به صورت ویزه به تخلفات رسیدگی می کنند . 

وی  با تاکید بر اینکه تمام تلاش بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده های متشکله در تعزیرات حکومتی استان است عنوان کرد: اگر چه بررسی و صدور حکم برای پرونده های سنگین نیاز به کارشناسی دارد اما امروز اطاله دادرسی در این اداره کل معنی ندارد . عباسی هماهنگی و تعامل میان مجموعه بازرگانی و تعزیرات حکومتی استان مازندران را ستودنی دانست و تصریح کرد : گسترش این موضوع زمینه رفع مشکلات مردم و جلو گیری از تخلف در بین کسبه و بازار را فراهم می کند . وی خاطر نشان کرد : عملکرد تعزیرات حکومتی تقابل با مردم و کسبه و بازار یان نیست بلکه مایه آرامش و اطمینان مردم است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران هم چنین گفت : این اداره کل در راستای سیاست های سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان تعامل مثبت و مطلوبی با دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط با تعزیرات حکومتی دارد و گشت های مشترکی را با این دستگاه هااز جمله حمل ونقل ، دانشگاه علوم پزشکی ، بازرگانی و فرمانداری و میراث فرهنگی جهت کنترل و نظارت بر بازار و دیگر واحد های خدماتی انجام میدهد . مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص عملکرد این اداره کل در سال جاری گفت : از ابتدای سال جاری تا نیمه اول اسفند 47 هزار و 197 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 44 هزار و210 فقره آن مختومه و متخلفین به مبلغ 37 میلیارد و 770 میلیون و 820 هزار و 881 ریال جزای نقدی محکوم گردیدند عباسی عنوان کرد : این موضوع نشان از عدم وجود اطاله دادرسی و توجه خاص در رسیدگی به پرونده ها در تعزیرات حکومتی است./1290  


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.39 seconds.